Isnin, 7 Februari 2022

sisa usia yang berbaki

Dah lama aku memiliki blog tapi baru hari ini aku tau rupa rupanya aku boleh re-schedule tarikh untuk posting.  Makanya, banyak cerita silam yang aku nak isikan didalam blog ni supaya aku dapat lihat dan ingati semula di kemudian hari.  Mana mana catatan seperti pengeluaran KWSP yang aku belanjakan, cuti-cuti Malaysia, dan segala cerita sewaktu suka duka yang telah lalu, akan aku tulis dan simpan gambarnya di blog ini menuruti tarikh yang lepas (waktu kejadian @re-schedule) sebagai simpanan kenangan.

Didalam menghabiskan usia senja dan sisa sisa hidup yang berbaki ini, selain usaha mengenal tuhan dan mendekati diri kepadanya, aku luangkan masa dengan karier baru.

Disamping aku dapat membantu keluarga, (walaupun bukan bantu dari segi kewangan sepenuhnya), tapi.. sekurang-kurangnya karier ini dapat juga memberi manfaat buat mereka yang memerlukan. Aku hanya "touch n go", dan sihat itu milik Allah,  Allah jua penyembuhnya.







Sementara usia masih berbaki, dan kudrat yang dipinjamkan masih diizinkan Allah.